Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě by měli vymyslet nějaké "spouštědlo", které by člověku zavčas uštědřilo kopanec nebo pár facek ;-D

0 0
možnosti

S technikou je to jako se vším ostatním: dobrý sluha, ale zlý pán.

Je naše svobodné rozhodnutí, jak moc si jí pustíme k tělu. ZATÍM. Dříve nebo později nás čekají i další revoluce, např. znalostní a schopnostní, takže člověk postupně vypadne ze hry (a to nejlepší, co bude moci v budoucnu udělat, bude prostě nepřekážet).

Problém je, že morální vyspělost dnešního moderního člověka značně pokulhává za vyspělostí technickou a technologickou. Z jejich vzájemné nerovnováhy potom plynou ty různé dnešné podivnosti, potrhlosti, problémy a tragédie. Jako např. hackování systémů (včetně aut), abych si jaksi dokázal, že na to mám, nebo z toho měl čistě osobní profit.

1 0
možnosti

Tuto budoucnost popisoval jiz v roce 2001 tehdejsi ICM sef Rudi Lamprecht PRI prilezitosti nasazen modulu Blue toots do mobilnich  telefonu.

0 0
možnosti

Tak já na facebooku nejsem a nechybí mi.

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
V nové roli europoslankyně, dříve jsem sloužila v diplomacii ČR a pracovala pro Radu Evropy. Pracovní, studijní a soukromé okolnosti mne zavály do různých koutů Evropy, domů do Čech se ale vracím jako bumerang. Momentálně žiji mezi Prahou,Štrasburkem a Bruselem. Doma máme dvě slečny, kterým je dohromady šest let. Kromě nich mě baví cestování s krosnou na zádech a příprava nejen exotických jídel.

Seznam rubrik