Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jsou nějaké barevné prezervativy??? ;-D

0 0
možnosti
JK

Je to jen konkurenční boj - ty ftaláty nejsou v ŽÁDNÝCH gumičkách. Jsou jen v přívěscích k těmto  gumičkám, které jsou součástí některých sad (a to se řeší). Další příklad, jak lze kontrolní orgány zneužít k znepříjemňování života konkurenci. Paní poslankyně by si o tom mohla něco zjistit.

2 0
možnosti
JK

Mimochodem - materiál gumiček téměř vylučuje použití ftalátů - nemělo by to technologickou, ani jinou funkci. S větším množství ftalátů by ty gumičky dost pravděpodobně "negumičkovaly" ;-)

2 0
možnosti
DT

:-) Dítě, které je motoricky natolik vyspělé, že umí provést komplikované zhotovení náramku bude ŽVÝKAT náramek nebo ho strkat do pusy, aby do sebe dostalo ftaláty? :-) Pak jsou ftaláty to poslední, co by matku mělo znepokojovat. 

Všeho moc škodí. U aktivistů platí dvojnásob.

4 0
možnosti
JK

Díky za hlas rozumu ;-)R^

2 0
možnosti
BT

co jen na to říci? jen nevěřícně zírám, paní europoslankyně ač jsem příznivcem setrvání ČR v EU tohle mě děsí, říkáte že vyjádření ČOI vás neuspokojí a je třeba ještě další směrnice, ale prd paní europoslankyně víte co je třeba aby všichni úředníci dělali svou práci, pak falešné gumičky nemají šanci

0 0
možnosti
JC

Eurohujerství je jako nakažlivá nemoc.

Já na rozdíl od Vás jsem odůrcem EU a je mi to prd platné, protože každý, kdo se jenom otře o Brusel, začne vší silou podporovat naše národní sebezničení. Jako ti pitomci, co kdysi takhle poklonkovali Vídni.

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
V nové roli europoslankyně, dříve jsem sloužila v diplomacii ČR a pracovala pro Radu Evropy. Pracovní, studijní a soukromé okolnosti mne zavály do různých koutů Evropy, domů do Čech se ale vracím jako bumerang. Momentálně žiji mezi Prahou,Štrasburkem a Bruselem. Doma máme dvě slečny, kterým je dohromady šest let. Kromě nich mě baví cestování s krosnou na zádech a příprava nejen exotických jídel.

Seznam rubrik